18.05.2020
Тема: Тонова корекція зображень. Робота з кольором. Анімація в растровому графічному редакторі
Завдання
І. Робота з теоретичним матеріалом
УРОК №2-3 “ПІВНІЧНЕ СЯЙВО”
Посилання http://paintnet.org.ua/2009/06/urok-5-zoryane-nebo/
Посилання http://paintnet.org.ua/2009/06/urok-5-zoryane-nebo/
Навчимося як
можна створити в графічному редакторі Paint.NET зоряне
небо з туманністю. Наприклад ось таке:
Зоряне небо
1. Створіть новий документ і залийте його чорним
кольором за допомогою інструменту заповнення:
2. Відкрийте вікно ефекту «Додати шум» (Ефекти —
Шум — Додати шум…) і встановіть такі параметри: інтенсивність — 100,
насиченість кольору — 20, покриття — 2. Застосуйте ефект:
Зоряне небо створено. Тепер додамо до нього невелику
туманність.
3. Створіть новий шар (Шари — Додати новий шар або Ctrl+Shift+N).
Потім за допомогою фігури «прямокутник» (у режимі «суцільна фігура») створіть в
одному з кутів новоствореного шару прямокутник бажаного кольору (наприклад
синього):
4. Застосуйте до другого шару ефект радіального
розмитості (Ефекти — Розмитість — Радіальна…) з кутом 64 градусів:
5. Далі застосуйте до цього ж шару ефект «Рух» (Ефекти
— Розмитість — Рух…) з кутом 38 градусів і зсувом 200:
27.04.2020 (2 уроки)
Тема: Робота з шарами. Створення колажів. Прийоми колажування. Робота з текстами. Робота з векторними елементами. Ретуш та художня обробка зображень.
Завдання
І. Робота з теоретичним матеріалом
УРОК №2-3 “ПІВНІЧНЕ
СЯЙВО”
На цьому уроці ми навчимося створювати щось
віддалено схоже на шпалери «Північне сяйво»:
Північне сяйво
1. Зелений шар.
Створіть нове зображення потрібного розміру. У вікні
«Палітра» натисніть на кнопку «Більше» і встановіть у полі «Hex:» колір 3C580E.
Потім перейдіть на додатковий колір (випадаюче меню в лівому верхньому кутку) і
введіть колір A4D23B:
Палітра
Використовуючи інструмент «Градієнт» проведіть
(натиснувши ліву кнопку мишки) з нижнього краю до верху зображення. Для того,
щоб заливка вийшла рівномірною натисніть і утримуйте клавішу «Shift»:
Зелений градієнт
2. Блакитний шар.
Створіть новий шар (Шари ? Додати новий шар або Ctrl+Shift+N).
У вікні «Палітра» змініть значення основного кольору
на 64B9F0, а додаткового на FFFFFF. Потім, за допомогою регулятора
«Альфапрозорість» встановіть для додаткового кольору значення «0».
Використавши знову «Градієнт» залийте новий шар
справа наліво:
Блакитний градієнт
3. Лінія.
Створіть новий шар (Шари ? Додати новий шар або Ctrl+Shift+N).
Змініть основний колір на білий (FFFFFF).
Використовуючи інструмент «Лінія і крива» проведіть по новоутвореному
(третьому) шарі лінію з лівого нижнього кута до правого верхнього. Потім
перетягніть опорні точки так як показано на наступному малюнку:
Лінія
4. Вибір площі застосування градієнта.
Використовуючи «Чарівну паличку» виділіть область
під лінією. Потім створіть ще один шар:
Виділення області під лінією
5. Градієнт.
Ваш основний колір все-ще повинен залишатися білим
(FFFFFF) а додатковий прозорим («Альфапрозорість» = 0). Знову оберіть
“Градієнт» і протягніть його (натиснувши праву кнопку миші), як показано нижче:
Градієнт
Зніміть виділення (Редакція ? Скасувати вибір або Ctrl+D).
Вилучіть попередній шар (з білою лінією):
Шар з лінією видалено
6. Клонування градієнта.
Створіть копію шару (Шари ? Дублювати шари або Ctrl+Shift+D)
і використовуйте інструмент обертання (Шари ? Обертання і масштаб… або Ctrl+Shift+Z)
для повороту цього шару (рекомендоване значення кута повороту – близько 10
градусів).
Після повороту об’єднайте шар з нижнім (Шари ?
Об’єднати з наступним шаром або Ctrl+M):
Клонування градієнта
7. Клонування пари градієнтів.
Створіть копію останнього шару. Використайте
інструмент обертання для ще одного повороту. Тільки цього разу на додаток до
обертання в цьому ж діалозі застосуйте і зміщення:
Обертання і масштаб…
Після повороту об’єднайте шар з наступним:
Клонування пари градієнтів
8. Примарні лінії.
Створіть копію останнього шару і перетягніть її
(інструментом «Перемістити вибране») у верхній лівий кут зображення:
Переміщення копії шару
Застосуйте до цього шару невелику радіальну
розмитість (Ефекти ? Розмитість ? Радіальна…). Скасуйте вибір.
Знову оберіть попередній шар і створіть ще одну його
копію. Перетягніть цю копію у правий нижній кут зображення:
Переміщення копії шару
Застосуйте до нього радіальну розмитість. Скасуйте
вибір.
Виберіть верхній шар і об’єднайте його з наступним.
У властивостях отриманого в такий спосіб шару (Шари ? Властивості шару… або F4)
встановіть прозорість 160. Потім знову об’єднайте шар з попереднім і знову
встановіть його прозорість 160.
Об’єднайте всі шари в один (Зображення ? Вирівняти або Ctrl+Shift+F):
Північне сяйво
Завдання
І. Робота з теоретичним матеріалом
УРОК №2-3 “ПІВНІЧНЕ
СЯЙВО”
На цьому уроці ми навчимося створювати щось
віддалено схоже на шпалери «Північне сяйво»:
Північне сяйво
1. Зелений шар.
Створіть нове зображення потрібного розміру. У вікні
«Палітра» натисніть на кнопку «Більше» і встановіть у полі «Hex:» колір 3C580E.
Потім перейдіть на додатковий колір (випадаюче меню в лівому верхньому кутку) і
введіть колір A4D23B:
Палітра
Використовуючи інструмент «Градієнт» проведіть
(натиснувши ліву кнопку мишки) з нижнього краю до верху зображення. Для того,
щоб заливка вийшла рівномірною натисніть і утримуйте клавішу «Shift»:
Зелений градієнт
2. Блакитний шар.
Створіть новий шар (Шари ? Додати новий шар або Ctrl+Shift+N).
У вікні «Палітра» змініть значення основного кольору
на 64B9F0, а додаткового на FFFFFF. Потім, за допомогою регулятора
«Альфапрозорість» встановіть для додаткового кольору значення «0».
Використавши знову «Градієнт» залийте новий шар
справа наліво:
Блакитний градієнт
3. Лінія.
Створіть новий шар (Шари ? Додати новий шар або Ctrl+Shift+N).
Змініть основний колір на білий (FFFFFF).
Використовуючи інструмент «Лінія і крива» проведіть по новоутвореному
(третьому) шарі лінію з лівого нижнього кута до правого верхнього. Потім
перетягніть опорні точки так як показано на наступному малюнку:
Лінія
4. Вибір площі застосування градієнта.
Використовуючи «Чарівну паличку» виділіть область
під лінією. Потім створіть ще один шар:
Виділення області під лінією
5. Градієнт.
Ваш основний колір все-ще повинен залишатися білим
(FFFFFF) а додатковий прозорим («Альфапрозорість» = 0). Знову оберіть
“Градієнт» і протягніть його (натиснувши праву кнопку миші), як показано нижче:
Градієнт
Зніміть виділення (Редакція ? Скасувати вибір або Ctrl+D).
Вилучіть попередній шар (з білою лінією):
Шар з лінією видалено
6. Клонування градієнта.
Створіть копію шару (Шари ? Дублювати шари або Ctrl+Shift+D)
і використовуйте інструмент обертання (Шари ? Обертання і масштаб… або Ctrl+Shift+Z)
для повороту цього шару (рекомендоване значення кута повороту – близько 10
градусів).
Після повороту об’єднайте шар з нижнім (Шари ?
Об’єднати з наступним шаром або Ctrl+M):
Клонування градієнта
7. Клонування пари градієнтів.
Створіть копію останнього шару. Використайте
інструмент обертання для ще одного повороту. Тільки цього разу на додаток до
обертання в цьому ж діалозі застосуйте і зміщення:
Обертання і масштаб…
Після повороту об’єднайте шар з наступним:
Клонування пари градієнтів
8. Примарні лінії.
Створіть копію останнього шару і перетягніть її
(інструментом «Перемістити вибране») у верхній лівий кут зображення:
Переміщення копії шару
Застосуйте до цього шару невелику радіальну
розмитість (Ефекти ? Розмитість ? Радіальна…). Скасуйте вибір.
Знову оберіть попередній шар і створіть ще одну його
копію. Перетягніть цю копію у правий нижній кут зображення:
Переміщення копії шару
Застосуйте до нього радіальну розмитість. Скасуйте
вибір.
Виберіть верхній шар і об’єднайте його з наступним.
У властивостях отриманого в такий спосіб шару (Шари ? Властивості шару… або F4)
встановіть прозорість 160. Потім знову об’єднайте шар з попереднім і знову
встановіть його прозорість 160.
Об’єднайте всі шари в один (Зображення ? Вирівняти або Ctrl+Shift+F):
Північне сяйво
13.04.2020
Тема: Растрова графіка. Растровий графічний редактор як інструмент для дизайну. Концепція побудови пошарового зображення.
Завдання
І. Робота з теоретичним матеріалом
Paint.NET — безкоштовний
растровий графічний редактор малюнків і фотографій для Windows, розроблений на
платформі .NET Framework.
Paint.NET є чудовою заміною
редактора графічних зображень, що входить до складу стандартних програм
операційної системи Windows.
Володіючи багатьма потужними функціями, які присутні лише в дорогих графічних
редакторах, Paint.NET є повністю безкоштовним.
PAINT.NET МАЄ
РЯД ПЕРЕВАГ, ЩО ВІДРІЗНЯЮТЬ ЙОГО ВІД КОНКУРЕНТІВ:
- програма безкоштовна для розповсюдження та
використання;
- оптимізована для роботи з двоядерними та
чотириядерними процесорами;
- має зручний інтерфейс, схожий на Photoshop;
- може працювати з декількома документами
одночасно;
- підтримує роботу з шарами;
- простий у використанні.
ІНСТАЛЯЦІЯ
·
Встановити програму
·
Встановити у параметрах мова українська
ІСТОРІЯ
СТВОРЕННЯ
Paint.NET був створений як проект
старшокурсників з комп’ютерних наук навесні 2004 року. Рік Брюстер, один з
основних розробників, у своєму блозі писав, що версія 1.0 була написана «за
4 місяці … і містила 36000 рядків коду». Один з останніх релізів —
приблизно 140000 рядків коду. Розвиток продовжується двома розробниками, які
тепер працюють в Microsoft, обидва з яких працювали над попередніми версіями
Paint.NET поки були студентами Університету штату Вашингтон. За станом на травень
2006 року програма була завантажена принаймні 2 мільйони разів, з темпом
близько 180000 в місяць.
ІІ. Виконання практичного завдання
УРОК №1 “ВИБУХ ПЛАНЕТИ”
На цьому уроці ми навчимося
створювати зображення вибуху планети :
Вибух планети
В якості початкової текстури
використаємо фото потрісканої землі foto 01:
Початкова текстура
1. Відкрийте зображення в
Paint.NET і застосуйте інвертування кольорів (Регулювання ? Інвертувати
кольори або Ctrl+Shift+I):
Інвертування кольорів
2. За допомогою інструменту
«Еліпс» оберіть потрібну область:
Вибір області
3. Інвертуйте виділення (Редакція
? Інвертувати вибране або Ctrl+I):
Інвертування вибраного
4. Вилучіть вибране за допомогою
інструменту «Вирізати», або клавіші «Delete»:
Видалення виділеного
5. Далі потрібно залити прозору
область чорним кольором:
Заповнення чорним
6. Для надання планеті об’єму
використовуємо інструмент «Випинання» (Ефекти? Перекручування? Випинання):
Випинання
7. Дублюємо шар (Шари ? Дублювати
шар або Ctrl+Shift+D) і встановлюємо в його властивостях (Шари ? Властивості
шару або F4) «Горіння кольорів»(затемнення
основи):
Горіння кольорів
8. Після встановлення бажаної
прозорості об’єднайте два шари в один (Шари ? Об’єднати з наступним шаром або
Ctrl + M).
9. Тепер потрібно додати трохи
«свічення» (Ефекти ? Фотографія ? Свічення). Встановіть найбільш бажаний для
вас рівень:
Свічення
10. Дублюємо шар знову і
застосовуємо до нього «Масштабування» (Ефекти ? Розмитість ? Масштабування(розшарування)):
Масштабування
11. Заходимо у властивості шару і
встановлюємо режим «Знебарвлення»(затемнення основи):
Знебарвлення
12. Відрегулюйте «Насиченість»
(Регулювання ? Відтінок/Насиченість або Ctrl + Shift + U) і об’єднайте шари:
Насиченість
ІV. Відправити результат вчителю
Завдання
І. Робота з теоретичним матеріалом
Paint.NET — безкоштовний
растровий графічний редактор малюнків і фотографій для Windows, розроблений на
платформі .NET Framework.
Paint.NET є чудовою заміною
редактора графічних зображень, що входить до складу стандартних програм
операційної системи Windows.
Володіючи багатьма потужними функціями, які присутні лише в дорогих графічних редакторах, Paint.NET є повністю безкоштовним.
PAINT.NET МАЄ
РЯД ПЕРЕВАГ, ЩО ВІДРІЗНЯЮТЬ ЙОГО ВІД КОНКУРЕНТІВ:
- програма безкоштовна для розповсюдження та
використання;
- оптимізована для роботи з двоядерними та
чотириядерними процесорами;
- має зручний інтерфейс, схожий на Photoshop;
- може працювати з декількома документами
одночасно;
- підтримує роботу з шарами;
- простий у використанні.
ІНСТАЛЯЦІЯ
·
Встановити програму
·
Встановити у параметрах мова українська
ІСТОРІЯ
СТВОРЕННЯ
Paint.NET був створений як проект
старшокурсників з комп’ютерних наук навесні 2004 року. Рік Брюстер, один з
основних розробників, у своєму блозі писав, що версія 1.0 була написана «за
4 місяці … і містила 36000 рядків коду». Один з останніх релізів —
приблизно 140000 рядків коду. Розвиток продовжується двома розробниками, які
тепер працюють в Microsoft, обидва з яких працювали над попередніми версіями
Paint.NET поки були студентами Університету штату Вашингтон. За станом на травень
2006 року програма була завантажена принаймні 2 мільйони разів, з темпом
близько 180000 в місяць.
ІІ. Виконання практичного завдання
УРОК №1 “ВИБУХ ПЛАНЕТИ”
На цьому уроці ми навчимося
створювати зображення вибуху планети :
Вибух планети
В якості початкової текстури
використаємо фото потрісканої землі foto 01:
Початкова текстура
1. Відкрийте зображення в
Paint.NET і застосуйте інвертування кольорів (Регулювання ? Інвертувати
кольори або Ctrl+Shift+I):
Інвертування кольорів
2. За допомогою інструменту
«Еліпс» оберіть потрібну область:
Вибір області
3. Інвертуйте виділення (Редакція
? Інвертувати вибране або Ctrl+I):
Інвертування вибраного
4. Вилучіть вибране за допомогою
інструменту «Вирізати», або клавіші «Delete»:
Видалення виділеного
5. Далі потрібно залити прозору
область чорним кольором:
Заповнення чорним
6. Для надання планеті об’єму
використовуємо інструмент «Випинання» (Ефекти? Перекручування? Випинання):
Випинання
7. Дублюємо шар (Шари ? Дублювати
шар або Ctrl+Shift+D) і встановлюємо в його властивостях (Шари ? Властивості
шару або F4) «Горіння кольорів»(затемнення
основи):
Горіння кольорів
8. Після встановлення бажаної
прозорості об’єднайте два шари в один (Шари ? Об’єднати з наступним шаром або
Ctrl + M).
9. Тепер потрібно додати трохи
«свічення» (Ефекти ? Фотографія ? Свічення). Встановіть найбільш бажаний для
вас рівень:
Свічення
10. Дублюємо шар знову і
застосовуємо до нього «Масштабування» (Ефекти ? Розмитість ? Масштабування(розшарування)):
Масштабування
11. Заходимо у властивості шару і
встановлюємо режим «Знебарвлення»(затемнення основи):
Знебарвлення
12. Відрегулюйте «Насиченість»
(Регулювання ? Відтінок/Насиченість або Ctrl + Shift + U) і об’єднайте шари:
Насиченість
ІV. Відправити результат вчителю
16.03.2020
Тема: Історія графічної культури. Дизайн і його тенденції. Ілюстрація. Цифрове мистецтво. Сучасна реклама та фірмовий стиль: напрямки, стилі, тренди.
Завдання
І. Робота з презентацією
ІІ. Виконання практичного завдання
Створіть презентацію на одну із тем: "Дизайн та його тенденції" ,
"Історія графічної культури"
ІV. Відправити
результат вчителю
Прикріпити презентацію до відповідного завдання в гуг класі та здати.
16.03.2020
Тема: Сучасна реклама та фірмовий стиль. Електронні та друковані портфоліо. Типографіка, шрифти і шрифтові пари. Коротка історія дизайну і типографіки.
План уроку
І. Робота з презентацією
ІІ. Виконання практичного завдання
Створіть текстовий документ із назвою "Для портфоліо", в якому дайте відповіді на
запитання
1.
Як ви розумієте поняттям «Портфоліо»?
2.
Портфоліо може бути…
3.
Назвіть мету, завдання та функції портфоліо.
4.
Назвіть рекомендації оформлення портфоліо.
5.
Як ви розумієте поняттям «Резюме»?
ІV. Відправити результат вчителю
Прикріпити презентацію до відповідного завдання в гуг класі та здати.

30.03.2020
Тема: Інфографіка
План уроку
І. Робота з презентацією
ІІ. Виконання практичного завдання
Створіть презентацію із назвою "Секрети успіху інфоргафіки"
ІV. Відправити результат вчителю
Прикріпити презентацію до відповідного завдання в гуг класі та здати.
06.04.2020
Тема: Веб -дизайн
План уроку
І. Робота з презентацією
ІІ. Виконання практичного завдання
Пройди ТЕСТ
ІV. Відправити результат вчителю
06.04.2020
Тема: Растрова графіка. Характеристики зображення та засоби його відтворення
План уроку
І. Робота з презентацією
ІІ. Виконання практичного завдання
Обговорити тему в онлайн-конференції.
Обговорити тему в онлайн-конференції.
Немає коментарів:
Дописати коментар