понеділок, 16 березня 2020 р.

Інформатика 8 клас

Кейси уроків  до підручника "Інформатика 8 клас"

Автор: Бондаренко, Ластовецький, Пилипчук, Шестопалов


8 клас 

Тема уроку: Елементи керування "напис" та "кнопка".  Практична робота.

Завдання:

1. Переглянути відео із сайту "Інформатика 8 клас. Модуль EasyGUI для графічного інтерфейсу користувача"



 2. Виконати в середовищі Python практичну роботу, програмний код записати в зошит, дотримуючись інструкції

 





 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 3.Приєднайся до виконання тесту, та пройди тест "Основи графічного інтерфейсу"

 4. Прикріпити створені файли або фото (скріни) виконої практичної в в гугл клас.


8 клас 

Тема уроку:Поняття об’єкта в мові програмування та його властивостей і методів.

Завдання:

1. Опрацювати теоретичний матеріал "Поняття об’єкта в мові програмування та його властивостей і методів. "

 2. Виконати в середовищі Python пробні та тренувальні вправи , програмний код записати в зошит

3. Переглянути відео із сайту "Інформатика 8 клас. Модуль EasyGUI для графічного інтерфейсу користувача" та спробувати відтворити код магазин морозива

 4.Виконай вправу для самоперевірки "Модуль Turtle"

5. Прикріпити створені файли або фото (скріни) виконаних прикладів в гугл клас.

8 клас 

Тема уроку:Поняття форми, елемента керування, події, обробника події

Завдання

1. Опрацюй теоретичний матеріа. Для цього відкрий  вкладений файл "Теорія Форма, кнопка, подія"
(законспектуй осовні поняття)
2. В кого є можливість, відтворіть в IDLE програмний код, для створення форми та кнопки.

from tkinter import * // модуль 

 

root = Tk() // створює вікно

root.title("GUI на Python") // назва вікна

root.geometry("300x250") // розмір вікна

 

btn = Button(text="Hello") // кнопка та напис на кнопці

btn.pack() // робить кнопку видимою 

9.jpgroot.mainloop()

3. Відкрий вкладений файл "Самостійна робота Графічний інтерфейс" та виконай її в зошиті
4. Сфотографуй чи зроби скрін свого зошита  й файл з роботою у пайтон та прикріпи до завдання в класрум

8 клас 

Тема уроку: 

Основні компоненти програми для ОС з графічним інтерфейсом.

Завдання

1.Переглянь відеоурок «Графічні побудови»
2. Переглянь вкладений файл "Теорія. Графічний інтерфейс користувача"
3. Відкрий вкладений файл Завдання, обери та виконай, надішли в класрум
4. Щоб потрапити в Пайтон онлайн, натисни Python





8 клас 29.04.2020 , 04.05.2020

Тема уроку: Виконання індивідуальних проектів із дослідження предметної галузі. 

Завдання на урок:
1.  Повторити тему: Апаратне забезпечення комп'ютера Підручник стор 24-37
2. Створити презентацію на тему "Апаратне забезпечення комп'ютера" та прикріпити у Гугл клас.
3. Пройти тест 
Оцінка високого рівня 10,11, 12 можлива при виконанні тесту на високий рівень та створену презентацію з теми. Проходження лише тесту недостатньо.
8 клас 29.04.2020 , 04.05.2020


Тема. Розв'язування компетентнісних задач

Завдання:
1. Ознайомтеся з теоретичним матеріалом.
Компетентнісними називають задачі з різних галузей діяльності людини, які потребують від людини вміння використовувати набуті знання на практиці. Їх розв'язок полягає у вирішенні деякої життєвої проблеми із застосуванням знань, умінь та навичок, які ви отримали на уроках з різних предметів.
Значна частина таких задач не обмежуються предметною областю одного навчального предмета, а є міжпредметними.
Перебуваючи в інформаційному суспільстві, кожному з вас необхідно не лише орієнтуватись в океані інформації, а й організовувати своє життя таким чином, щоб при найменших витратах часу, сил і засобів отримувати від своєї діяльності найбільшу віддачу.
Компетéнтність — проінформованість, обізнаність, авторитетність.
 Компетентнісні задачі з інформатики можна розглядати як  тип технологічних задач, для яких обов’язковим є застосування ІКТ, як  засобу розв’язування.
Розв’язування компетентнісних задач зазвичай передбачає сім етапів діяльності:
·        визначення, ідентифікація даних;
·        пошук даних;
·        управління:  структурування потрібні дані для пошуку розв’язку;
·        інтеграція:  порівняння і співставлення відомостей із кількох джерел, виключення невідповідних та несуттєвих відомостей та вчасне припинення пошуку.
·        оцінка: правильний  пошук відомостей у базі даних,  відбір ресурсів згідно з сформульованими чи запропонованими критеріями;
·        створення: визначаються особливості призначення підсумкового документа,  добирається середовище опрацювання даних, стисло і логічно грамотно викладаються узагальнені дані,  обґрунтовуються свої висновки;
·        передавання повідомлень:  у разі потреби архівуються дані, адаптується повідомлення для конкретної аудиторії, створюється підсумковий документ акуратно та презентабельно.
2. Познайомтеся із завданням
Завдання 1. Родина із трьох чоловік — батьки та дитина 12 років — планує подорожувати до різних міст України. Потрібно визначити, подорож яким транспортом буде дешевшою — потягом чи автомобілем, обґрунтувати вибір транспорту й маршруту. Необхідні дані знайти в Інтернеті для маршрутів: Хмельницький—Трусковець , Хмельницький — Львів, Хмельницький — Одеса, та моделі машини, наприклад Toyota Prius 1.8. (авто на ваш вибір) Побудувати діаграму, на якій відобразити вартості поїздки до вказаних міст автомобілем і потягом. Зробити висновки (рекомендації) щодо подорожей. Створити презентацію із результатами досліджень та висновками. 
 3. Відкрийте зразок виконання завдання в  середовищі табличного процесора, Зразок  та змінити таблицю відповідно до знайдених вами даних.
Вказівки до виконання
Вказати, які дані для розв'язання задачі вам потрібно знайти.
Вказати URL-адреси використаних пошукових служб.
Вказати ключові слова для пошуку потрібних відомостей.
Вказати URL-адреси сайтів, на яких знайшли необхідні дані.
Створити й використати електронну таблицю, в якій на одному аркуші:
                вказати відстань між містами, норму витрат пального та його ціну;
                кількість квитків та їхні ціни;
розрахувати суму, яку витратить сім'я для подорожі:
            автомобілем;
           купейним (або купейним і плацкартними) вагонами Укрзалізниці .
Вказати, яку діаграму доцільно побудувати для порівняння результатів.
Зробити висновки щодо найдешевшої подорожі.

Тема:  Відображення рисунків із зовнішніх файлів.

Завдання на урок:
1. Опрацюйте:
-  презентацію 


- матеріал підручника § 6.8 ст. 221-228
 2. Перевірте рівень засвоєння матеріалу за тестом 
 3. Переглянте відео виконання практичної роботи.
 4. Для тих хто хоче знати більше виконайте Практичне завдання  ( завдання по відео) в середовищі  Lazarys.

8 клас 22.04.2020 

Тема: Практична робота 13. Складання та виконання алгоритмів з повтореннями та розгалуженнями для опрацювання величин.
Мета уроку: сформувати практичні навички складання та виконання-алгоритмів із повтореннями та розгалуженнями для опрацювання величин; формувати навички самостійної роботи, вміння
використовувати ці знання в різних ситуаціях при роботі за комп'ютером.
Завдання
І. Повтори правила безпечної поведінки за комп’ютером.
ІІ. Опрацюй підручник ст. 220-221
ІІІ. Виконай практичну роботу.



8 клас 13.04.2020 

Тема: Складання алгоритмів опрацювання величин у навчальному середовищі програмування, їх налагодження і виконання.

 Опрацювати:

- матеріал підручника с. 217-220
 
- виконати в середовищі Lazarys  проект "Таблиця множення" та "Трицифрові числа" ( 9 та 10 слайди презентації)  файл проекту здати в гугл клас. У випадку, якщо програма не компілюється( є помилки) надіслати фото з екрану з кодом.

8 клас 08.04.2020 

Тема: Алгоритми з повтореннями. Цикл із післяумовою.

 Опрацювати:
- матеріал підручника с. 219-220
- виконати в середовищі Lazarys  проект ( 7 слайд презентації)  файл проекту здати в гугл клас. У випадку, якщо програма не компілюється( є помилки) надіслати фото з екрану з кодом.

- пройти опитування тест


8 клас 06.04.2020 

Тема: Цикл з передумовою


Дати відповіді на тестові запитання ТЕСТ
Опрацювати: презентацію 
- матеріал підручника с. 217-220
- виконати практичну вправу 
- переглянути  відео  до виконання вправи
- файл проекту або фото виконаного проекту здати в гугл клас. У випадку, якщо програма не компілюється( є помилки) надіслати фото з екрану з кодом.


8 клас 01.04.20 

Тема: Цикл з лічильником

1. Переглянути презентацію

2. Повторити в підручнику параграф 6.6

3. Переглянути відеоролик  
4. На високий рівень виконати проект у Lazarus для розв'язання наступної задачі

 На достатній та середній 

4. Скріншот виконаної вправи та фото зошита прикріпити в Googleклас

8 клас 30.03  

Тема: Алгоритми з повтореннями для опрацювання величин. Цикл з лічильником

1. Перегляньте презентацію 
На високий та достатній  рівень:
2. Встановити програму Lazarus  та виконати вправу ст 214 в підручнику : Обчислити суму квадратів чотирьох перших натуральних чисел
Скріншот запуску програми прикріпити в гугл клас.
На середній рівень: записати програмний код у гугл документі (Word) та прикріпити в гугл класі.

8 клас 18.03 Елементи для введення даних.


Тема:Елементи для введення даних:  текстове поле, прапорець, випадаючий список.


1. Переглянути презентацію
2. Прочитати ст. 207-211
Електронний Підручник

3. Пройти тест 

8 клас 16.03 Елементи для введення даних.

Елементи для введення даних:

 текстове поле, прапорець, випадаючий список.

8 клас  16.03

1. Переглянути презентацію

2. Опрацювати в підручнику ст.207-212, дати відповідь в зошиті на питання 5 ст.211.

3. Пройти тест 

4. Скріншот виконаної вправи та фото зошита прикріпити в Googleклас

Немає коментарів:

Дописати коментар