вівторок, 17 березня 2020 р.

Інформатика 2 клас


13.05.2020 (2-А клас)
14.05.2020 (2-І клас)

Тема. Навчальний проект. Презентація проекту


Мета роботи:формувати вміння надавати команди

виконавцю в комп’ютерному середовищі виконавця, створювати навчальний проект

Завдання:

1. Переглянь презентацію .
2. Прочитай  у підручнику с.139-141

3.  Переглянь відео до практичного завдання слайд 10.
4. Виконай свій власний проект
5. Переглянь мультфільм "Корисні ПІДказки "Де живуть таланти"

13.05.2020 (2-А клас)
14.05.2020 (2-І клас)

Тема. Створення алгоритмів побудови 

малюнків у середовищі Скретч


Мета роботи: формувати вміння надавати команди

виконавцю 
Завдання:
1. Переглянь презентацію .
2. Прочитай  у підручнику с.135-138
3.  Переглянь
 відео до практичного завдаання слайд 15.


4. Виконай практичне завдання слайд 15. Обери фігуру та виконай по аналогії, або так як показано у відео.

06.05.2020 (2-А клас)
07.05.2020 (2-І клас)

Тема. Створення малюнків за готовими алгоритмами

Мета роботи: формувати вміння надавати команди виконавцю в комп’ютерному середовищі виконавця



Завдання:
І. Переглянь презентацію .
ІІ. Прочитай  у підручнику с.130-134.
ІІІ. Виконай практичне завдання слайд 19:
           1.Відкрити вікно середовища Скретч.

           2. Вибери нового виконавця Gobo.

                      3. Склади алгоритм для побудови в  середовищі Скретч малюнка вежі. Висота вежі —200, ширина в основі — 150,  ширина та висота зубчиків — 50.

ІV. Якщо у тебе виникли труднощі, переглянь відео пояснення до виконання практичного завдання.
Успіхів у роботі!!!




29.04.2020 (2-А клас)
30.04.2020 (2-І клас)

Тема. Фрагментнт малюнка та дії, які можна з ним виконувати.

Мета роботи: формувати вміння надавати команди виконавцю в комп’ютерному середовищі виконавця

Завдання:
1. Переглянь презентацію .
2. Прочитай  у підручнику с.124-129
3. Виконай практичне завдання:
           1.Відкрити вікно середовища Скретч.
           2. Вибери нового виконавця ФЕЯ


           3. Відрий графічний редактор Скретч


          4. Зміни образ виконавця. розфарбуй його та домалюй чарівну паличку так як на малюнку.

Успіхів у навчанні!


22.04.2020 (2-А клас)
23.04.2020 (2-І клас)

Тема. Зміна виконавця у 

середовищі Скретч


І. Перегляньте презентацію

Презенетація

ІІ. Виконай завдання 
Тренувальні вправи Середовище програмування 


14.04.2020 (2-А клас) 15.04.2020 (2-І клас)

Тема. Передбачення результату виконання алгоритму


І. Перегляньте презентацію

Презенетація


ІІ. Виконай завдання 
Тренувальні вправи Середовище програмування "Година коду" завдання  "Художник"  (для тих, хто не пройшов всі рівні) (надсилати не обов'язково)

ІІІ. Для закріплення знань 

З презентації слайди завдання на слайдах 9-12 ( одне із завдань ( на вибір) в зошиті письмово)

Гарних досягнень!

08.04.2020 (2-А клас) 09.04.2020 (2-І клас)

Тема. Комп’ютерне середовище виконавців


І. Перегляньте презентацію

Презенетація


ІІ. Виконай завдання 
Тренувальні вправи Середовище програмування "Година коду" завдання  "Художник" (1 рівень, решту за бажанням) (надсилати не обов'язково)

ІІІ. Для закріплення знань пройди Тест (обов'язково)

Гарних досягнень!


01.04.2020 (2-А клас) 02.04.2020 (2-І клас)

Тема. Поняття алгоритму. Виконавці алгоритмів.



І. Перегляньте презентацію

Презенетація


ІІ. Виконай завдання 

ІІІ. Для закріплення знань пройди Тест

Бажаю успіхів!





18.03.2020 (2-А клас) 19.03.2020 (2-І клас)

Тема. План виконання завдання. Планування в нашому житті.



І. Перегляньте презентацію

Презенетація


ІІ. Попрацюй з підручником 

Підручник с.108-110 https://pick.net.ua/uk/2-class/2484-ya-doslidzhuyu-svit-chastina-2 


ІІІ. Виконання завдання (для тих, хто має можливість)


Завдання "Пташка та лиха свиня"



ІV. Виконати завдання в зошиті, користуючись підручником.
Записати в зошит визначення понять "план", "інструкція", "команда", "виконавець". 
Сфотографувати зошит та відправити або на електронну адресу 
krawsv@gmail.com  або у свою групу у вайбер 

Немає коментарів:

Дописати коментар