23.09.2020 (5-І)Тема: Інформаційні
процеси та сичтеми. Роль ІТ у житті сучасної людини.
Завдання1. Ознайомитися з параграфом 1.2 в підручнику2. Інтерактивні вправи на повторення
23.09.2020 (5-І)
Тема: Інформаційні процеси та сичтеми. Роль ІТ у житті сучасної людини.
Завдання
1. Ознайомитися з параграфом 1.2 в підручнику
2. Інтерактивні вправи на повторення
3. Виконай завдання
20.05.2020 (5-А), 22.05.2020 (5-Б), 19.05.2020 (5-В, 5-Г)
Тема: Презентація індивідуального проекту
І. Здати проекти "Топ 10", "7 чудес України", "Види спорту" (для тих, хто не здав)
ІІ. Повторіть найважливіше в розділі в підручнику на сторінках(14, 41, 50, 67, 77, 83, 104, 167, 175, 192, 198), або прогляньте свої конспекти, щоб пригадати вивчений матеріал
ІІІ. Пройдіть підсумковий тест (маєте лише одну спробу)
Успіхів!
13.05.2020 (5-А), 15.05.2020 (5-Б), 12.05.2020 (5-В, 5-Г)
Тема: Виконання індивідуального проекту
3. Виконай завдання
20.05.2020 (5-А), 22.05.2020 (5-Б), 19.05.2020 (5-В, 5-Г)
Тема: Презентація індивідуального проекту
І. Здати проекти "Топ 10", "7 чудес України", "Види спорту" (для тих, хто не здав)

ІІІ. Пройдіть підсумковий тест (маєте лише одну спробу)
Успіхів!
13.05.2020 (5-А), 15.05.2020 (5-Б), 12.05.2020 (5-В, 5-Г)
Тема: Виконання індивідуального проекту
Презентація
ІІ. Створіть міні проект на тему "Топ 10"
1) Оберіть одну з тем для досліждення (10 найвищих
гір світу, 10 найдовших рік, 10 найшвидших тварин, 10 найбільших
тварин....(можна свою тему)
2) Створіть презентацію (в одному стилі), що входить
в десятку най... , закінчуючи найдовшою річкою,
найшвидшою чи найбільшою твариною (можна свою тему).
3) Слайд має містити: заголовок, короткий опис та
зображення
4)Прикріпіть свою роботу в гугл клас чи відправте на
електронну адресу krawsv@gmail.com
1) Оберіть одну з тем для досліждення (10 найвищих
гір світу, 10 найдовших рік, 10 найшвидших тварин, 10 найбільших
тварин....(можна свою тему)
2) Створіть презентацію (в одному стилі), що входить
в десятку най... , закінчуючи найдовшою річкою,
найшвидшою чи найбільшою твариною (можна свою тему).
3) Слайд має містити: заголовок, короткий опис та
зображення
4)Прикріпіть свою роботу в гугл клас чи відправте на
електронну адресу krawsv@gmail.com
06.05.2020 (5-А), 08.05.2020 (5-Б), 05.05.2020 (5-В, 5-Г)
Тема: Виконання індивідуального проекту
06.05.2020 (5-А), 08.05.2020 (5-Б), 05.05.2020 (5-В, 5-Г)
Тема: Виконання індивідуального проекту
І. Перегляньте презентацію
Презентація 
ІІ. Виконайте індивідуальний проект на тему "Сім чудес України"
Дослідіть, за допомогою мережі Інтернет дану тему. Створіть фотоальбом або презентацію та прикріпіть в гугл клас
7 чудес України
1.
Заповідник
«Кам`янець» (м.Кам`янець-Подільський,
Хмельницька обл.)
2. Києво-Печерська Лавра (м.Київ)
3.
Софіївка
(м.Умань, Черкаська обл. Софія Київська (м. Київ).
4.
Софія Київська (м. Київ)
5. Херсонес
(Крим, у межах Севастополя).
6. Хотинська фортеця
(м.Хотин, Чернівецька обл.
7. Хортиця (м. Запоріжжя)
Дослідіть, за допомогою мережі Інтернет дану тему. Створіть фотоальбом або презентацію та прикріпіть в гугл клас
7 чудес України
1.
Заповідник
«Кам`янець» (м.Кам`янець-Подільський,
Хмельницька обл.)
2. Києво-Печерська Лавра (м.Київ)
3.
Софіївка
(м.Умань, Черкаська обл. Софія Київська (м. Київ).
4.
Софія Київська (м. Київ)
5. Херсонес
(Крим, у межах Севастополя).
6. Хотинська фортеця
(м.Хотин, Чернівецька обл.
7. Хортиця (м. Запоріжжя)
29.04.2020 (5-А), 28.04.2020 (5-В, 5-Г)
Тема: Виконання індивідуального проекту
Тема: Виконання індивідуального проекту
І. Перегляньте презентацію
Презентація
Результат роботи обов'язково надсилати
krawsv@gmail.com для групи Кравець Світлани Анатоліївни
dzinformat@gmail.com для групи Поліщука Олега Петровича
Або прикріпити файл в свій гугл клас !
Онлайн консультація у програмі Zoom для всіх 5 класів 29.04.20 о 12.00 год
Результат роботи обов'язково надсилати
krawsv@gmail.com для групи Кравець Світлани Анатоліївни
dzinformat@gmail.com для групи Поліщука Олега Петровича
Або прикріпити файл в свій гугл клас !
Онлайн консультація у програмі Zoom для всіх 5 класів 29.04.20 о 12.00 год
22.04.2020 (5-А), 24.04.2020 (5-Б), 21.04.2020 (5-В, 5-Г)
Тема: Постановка завдання, планування та виконання проекту
22.04.2020 (5-А), 24.04.2020 (5-Б), 21.04.2020 (5-В, 5-Г)
Тема: Постановка завдання, планування та виконання проекту
І. Перегляньте презентацію
Презентація
ІІ. Для самооцінювання пройти тест ( обов'язково! проходити лише 1 раз)
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=635389
До нових зустічей!
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=635389
До нових зустічей!
15.04.2020 (5-А), 17.04.2020 (5-Б), 14.04.2020 (5-В, 5-Г)
Тема: Практична робота №6 "Складання та виконання проектів із циклами"
І. Робота з презентацією
15.04.2020 (5-А), 17.04.2020 (5-Б), 14.04.2020 (5-В, 5-Г)
І. Робота з презентацією
ІІ. Практична робота
Увага! Під час роботи з комп'ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм
2. Відкрийте файл тло 6_1 для
Сцени. (будь- яке "Під водою")
3. Розмістіть на Сцені виконавця
Рибка.
4. Складіть проект, у якому виконавець переміщується в
горизонтальному напрямку до натиснення клавіші 1.
5. Збережіть проект у вашій папці у файлі з іменем практична
6_1. (Зніміть коротеньке відео або фото (скрипти і сцену))
6. Відкрийте файл тло 6_2 для
Сцени. (Або будь-яке тло)
7. Розмістіть біля протилежних меж Сцени по
одному виконавцю.
8. Складіть проект, у якому виконавці рухаються назустріч
один одному до натиснення клавіші Пропуск.
9. Збережіть проект у вашій папці у файлі з іменем практична
6_2.
10. Закрийте вікно середовища Scratch 2.
Відео - інструкція до виконання практичної роботи у ролику тут
Увага! Під час роботи з комп'ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм
2. Відкрийте файл тло 6_1 для
Сцени. (будь- яке "Під водою")
3. Розмістіть на Сцені виконавця
Рибка.
4. Складіть проект, у якому виконавець переміщується в
горизонтальному напрямку до натиснення клавіші 1.
5. Збережіть проект у вашій папці у файлі з іменем практична
6_1. (Зніміть коротеньке відео або фото (скрипти і сцену))
6. Відкрийте файл тло 6_2 для
Сцени. (Або будь-яке тло)
7. Розмістіть біля протилежних меж Сцени по
одному виконавцю.
8. Складіть проект, у якому виконавці рухаються назустріч
один одному до натиснення клавіші Пропуск.
9. Збережіть проект у вашій папці у файлі з іменем практична
6_2.
10. Закрийте вікно середовища Scratch 2.
Відео - інструкція до виконання практичної роботи у ролику тут
Результат роботи обов'язково надсилати
krawsv@gmail.com для групи Кравець Світлани Анатоліївни
dzinformat@gmail.com для групи Поліщука Олега Петровича
Або прикріпити файл в свій гугл клас !
Онлайн консультація у програмі Zoom для всіх 5 класів 15.04.20 о 12.00 год
Бажаю успіхів!
Результат роботи обов'язково надсилати
krawsv@gmail.com для групи Кравець Світлани Анатоліївни
dzinformat@gmail.com для групи Поліщука Олега Петровича
Або прикріпити файл в свій гугл клас !
Онлайн консультація у програмі Zoom для всіх 5 класів 15.04.20 о 12.00 год
Бажаю успіхів!
Тема: Цикли з передумовою
Презентація
Параграф 4.6
ІІІ. Практична робота (тренувальні вправи)
Інструкція до виконання практичної роботи ст. 203-204 у підручнику.
Для виконання практичного завдання необхідно попередньо встановити програму Scratch. Для тих, хто немає змоги працювати в Scratch, можна спробувати скрипт написати в зошиті, використовуючи підручник, або використайте онлайн програму за посиланням https://scratch.mit.edu/studios/5728234/
Результат роботи не обов'язково надсилати, лише результат тесту
krawsv@gmail.com для групи Кравець Світлани Анатоліївни
dzinformat@gmail.com для групи Поліщука Олега Петровича
Або прикріпити файл в свій гугл клас
Результат роботи не обов'язково надсилати, лише результат тесту
krawsv@gmail.com для групи Кравець Світлани Анатоліївни
dzinformat@gmail.com для групи Поліщука Олега Петровича
Успіхів!
Тема: Алгоритми з розгалуженням
План уроку
І. Переглянути презентацію
Презентація
Параграф 4.5
ІІІ. Практична робота (в кого є можливість)
Інструкція до виконання практичної роботи ст. 197-198 у підручнику.
Середній і достатній рівень задача 1
Високий рівень задача 1+ задача2
Для виконання практичного завдання необхідно попередньо встановити програму Scratch. Для тих, хто немає змоги працювати в Scratch, можна спробувати скрипт написати в зошиті, використовуючи підручник, або використайте онлайн програму за посиланням https://scratch.mit.edu/studios/5728234/
Результат роботи сфотографувати та відправити вчителю у вигляді фото чи scrin на електронну адресу
krawsv@gmail.com для групи Кравець Світлани Анатоліївни
dzinformat@gmail.com для групи Поліщука Олега Петровича
Або прикріпити файл в свій гугл клас
Результат роботи сфотографувати та відправити вчителю у вигляді фото чи scrin на електронну адресу
krawsv@gmail.com для групи Кравець Світлани Анатоліївни
dzinformat@gmail.com для групи Поліщука Олега Петровича
Успіхів!
18.03.2020 (5-А), 20.03.2020 (5-Б), 17.03.2020 (5-В, 5-Г)
Тема: Практична робота №5.Складання та виконання проектів з використанням циклів
з лічильником.
План уроку
І. Переглянути презентацію
ІІ. Робота з підручником
Параграф 4.4
ІІІ. Практична
робота (в кого є можливість)
Інструкція до виконання практичної роботи ст. 193 (підказка для побудови квадрата ст. 189 мал. 4.36, для побудови кола ст.190 мал. 4.39) Для виконання практичного завдання необхідно попередньо встановити програму Scratch. Для тих, хто немає змоги працювати в Scratch, можна спробувати скрипт написати в зошиті, використовуючи підручник, або використайте онлайн програму за посиланням https://scratch.mit.edu/studios/5728234/
Результат роботи сфотографувати та
відправити вчителю у вигляді
фото чи scrin (за бажанням)
IV. Тестування
Пройти тест (обов'язково) . І натиснути кнопку НАДІСЛАТИ (результат)
Для проходження тесту натисни тут Тест
Успіхів!
Немає коментарів:
Дописати коментар